תקני איכות (ISO) ואינטליגנציה רגשית

סדנת תקני איכות (ISO) ואינטליגנציה רגשית

תקני האיכות נועדו להבטיח ללקוח שירות או מוצר ברמה מעולה לאורך שנים, אולם כדי שעסק יוכל לספק מוצר או שירות איכותי לטווח הארוך, צריך להשריש בארגון תהליכים שיסייעו לו לאורך זמן

ניתן להסתכל על תקני האיכות כתקנים טכניים, שנועדו לשמור על ענייני בטיחות, איכות, יעילות וכיוצא בהם, או שניתן להסתכל עליהם כמעודדי שיפור ופעילות. למעשה, ניתן להסתכל על תקן האיכות ככזה שיעודד אותך כבעל עסק, להמשיך להבטיח ללקוח את השירות הטוב ביותר והמוצרים האיכותיים ביותר. הנקודה המעניינת כאן, היא שניתן להשתמש בכלים מעולם האינטליגנציה הרגשית, על מנת להשיג את המטרות הללו.

מה כוללת הסדנה:
מטרת העל של הסדנה שלנו, היא לסייע לעסק לשגשג לאורך זמן, תוך ביסוס תהליכים מתחום האינטליגנציה הרגשית. במהלך הסדנה נעבוד על מספר תחומים:

  • סביבת עבודה נעימה, עבור המנהלים והעובדים כאחד
  • מעגלי תקשורת פוריים
  • הנעת תהליכים איכותיים
  • ממשק נכון בין העסק לסביבה: לקוחות, ספקים ועוד.

כל עסק רוצה לשרוד את השנים, להתפתח ולהרוויח. בעזרת הדרכות מעולם האינטליגנציה הרגשית, וקבלת כלים ישימים, איכותיים וברורים, ניתן ליצור בעסק סינרגיה שתשפיע על הצוותים השונים (בכל הרמות), ותהפוך את מקום העבודה למקום מזמין  עבור העובדים.

אז איך ייראה העסק שלכם בעתיד?

תארו לעצמכם שבעסק שלכם, התהליכים ייבנו יחד עם המנהלים והמבצעים, התקשורת תהיה איכותית יותר, והאווירה כולה תהיה פרודוקטיבית וחיובית. אם זה נשמע לכם כמו שאיפה רחוקה מדי, הרשו לנו לספר לכם שממש ככה נראים ארגונים שעברו את הסדנאות והתהליכים שלנו. 

בואו ללמוד כיצד תוכלו להשתמש בכלים ומיומנויות מעולם האינטליגנציה הרגשית, לטובת שגשוג העסק לאורך זמן ויצירת אווירה נעימה ותקשורתית, מבלי להתפשר על איכות התהליכים וביצוע המשימות.