אודות המיזם

השלכות עקיפות וישירות של מגפת הקורונה

מגפת הקורונה העולמית החישה מהלכי שינוי בכל העולם העסקי: שינויים בגישות

ובאסטרטגיה עסקית ושיווקית, במכירות אונליין, בתעסוקה ובנוהלי עבודה, וכמובן שינוי בצורך בהתייעלות תפעולית וחיסכון בהוצאות בין היתר.

באמצעות כלים של אינטליגנציה רגשית באפשרותנו לסייע לארגונים ליישם שינויים כאלו ואחרים ובהצלחה ולנהל את השינויים באפקטיביות תוך רתימה של העובדים.

המיזם הייחודי של Service Leader בשיתוף עם המרכז לאינטליגנציה רגשית מורכב מ-5 מרכיבי האינטליגנציה הרגשית והלימה מדויקת לבחירת קורסים, ימי עיון, סדנאות

והדרכות ומסייע לאותן חברות הנמצאות לפני ביצוע שינויים תהליכיים.

פיתוח מיזם ייחודי ב 5  מרכיבי האינטליגנציה הרגשית 

חברת SERVICE LEADER פיתחה מיזם ייחודי העוסק בגישות ומודלים חדשניים ב-5 מרכיבי אינטליגנציה והלימה מדויקת בין בחירת סוג הקורס ובחירת המרכיב הדומיננטי בשירות.

המיזם עוסק בפיתוח:

מודעות עצמית, אמפאטיה עצמית, מוטיבציה עצמית, ניהול רגשות, ניהול רגשות האחר ויכולת ניבוי מדויקת של הצלחה ושיפור איכויות השירות.

המיזם שפותח אמור לתת מענה ישיר, מהיר, יעיל ואפקטיבי לשירותיות ואיכותיות לכלל החברות והארגונים.

אנו מבחינים בין שלוש קטגוריות

  1. אבחון, מדידה ובקרה

2.פיתוח מעמיק של ממצאי האבחון 

דניאל גולדמן מבחין ב-5 מרכיבים עיקריים:

  1. היכולת לזיהוי מצב רגשי מסוים ולהבין מהו הקשר בין רגשות, מחשבה, פעולה?
  2. שליטה רגשית ברגשות מעבר יזום ממצב רגשי מסוים אחד למצב אחר?
  3. היכולת להטמיע הישגיות והצלחה.
  4. היכולת להבין ולחוות את רגשות האחר.
  5. היכולת לפתח ולשמור על מערכת יחסים בינאישית בריאות ומועילות.

באתר זה ריכזנו כמה רעיונות מאתגרים לפעילויות הדרכות סדנאות וקורסים מקצועיים – כולם עסקיים ומתמחים באינטליגנציה רגשית, ליווי בתהליכי שינוי תוך שימוש באינטליגנציה רגשית כדי לחבר את העובדים לתהליכי "שינוי" ו"אימוץ השינוי כדרך חיים".

אייל אברמזון

מנכ"ל 054-8187890

SERVICE LEADER